Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (10)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Рамський Ю$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 12
Представлено документи з 1 до 12

      
Категорія:    
1.

Рамський Ю. С. 
Проектування і опрацювання баз даних : Навч.-метод. посіб. для студ. пед. навч. закл. / Ю. С. Рамський, Г. Ю. Цибко; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 1998. - 84 c. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Розглянуто три групи питань щодо проектування і опрацювання баз даних: 1) основні відомості про побудову і функціонування банків даних: питання загальної структури банків даних, словник даних, адміністрування бази даних, захист даних, цілісність і несуперечливість даних, рівні подання даних; 2) моделювання даних на основі об'єктно-зв'язної моделі, проектування баз даних на основі реляційної моделі даних (розглянуто питання ключів відношення, посилальної цілісності, нормалізації відношень); опрацювання відношень засобами реляційної алгебри, мов SQL і QBE; 3) СУБД PARADOX як засіб практичної реалізації запропонованих теоретичних положень.


Індекс рубрикатора НБУВ: З970.61 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА587136 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Рамський Ю. С. 
Логічні основи інформатики : Навч. посіб. для студ. фіз.-мат. спец. вищих пед. навч. закл. / Ю. С. Рамський. - К. : НПУ ім. М.П.Драгоманова, 2003. - 286 c. - Бібліогр.: с. 266-269. - укp.

Розкрито основні поняття логіки висловлень та логіки предикатів першого порядку та їх численні застосування до розв'язання задач інформатики. Значну увагу приділено моделюванню знань, описано логічні, продукційні та фреймові моделі, семантичні мережі, об'єктно-орієнтоване програмування. Висвітлено можливості реалізації різних моделей засобами логіки предикатів першого порядку. Розглянуто основи логічного програмування мовою Пролог, описано процес створення експертних систем і оболонок.

Раскрыты основные понятия логики высказываний и логики предикатов первого порядка и их многочисленные применения для решения задач информатики. Значительное внимание уделено моделированию знаний, описаны логические, продукционные и фреймовые модели, семантические сети, объектно-ориентированное программирование. Освещены возможности реализации разных моделей средствами логики предикатов первого порядка. Рассмотрены основы логического программирования языком Пролог, описан процесс создания экспертных систем и оболонок.


Індекс рубрикатора НБУВ: З970.5 я73-1 + З973-047.20 я73-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА642496 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Рамський Ю. С. 
Вивчення інформаційно-пошукових систем мережі Інтернет : Навч.-метод. посіб. / Ю. С. Рамський, О. В. Рєзіна; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2004. - 60 c. - Бібліогр.: 20 назв. - укp.

Описано принципи роботи інформаційно-пошукових систем мережі Internet, наведено основні відомості про їх типи. Висвітлено принципи роботи індексних пошукових систем, прийоми ефективного пошуку інформації засобами індексних пошукових систем. Проаналізовано роботу української інформаційно-пошукової системи "МЕТА".

Описаны принципы работы информационно-поисковых систем сети Internet, приведены основные сведения об их типах. Освещены принципы работы индексных поисковых систем, приемы эффективного поиска информации средствами индексных поисковых систем. Проанализирована работа украинской информационно-поисковой системы "МЕТА".


Індекс рубрикатора НБУВ: З970.312.1я7

Шифр НБУВ: ВА651685 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Рамський Ю. С. 
Основи програмування (мовою Паскаль) : Короткий курс лекцій. Лаборатор. практикум: Навч. посіб. для студ. / Ю. С. Рамський, Г. Ю. Цибко; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2004. - 141 c. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.

Викладено основи програмування мовою Паскаль, розглянуто питання математичного моделювання, описано алгоритмічні мови, процедури і функції в мові Паскаль, модулі у системі Турбо - Паскаль. Висвітлено основи комп'ютерної графіки, зокрема в даній системі.

Изложены основы программирования на языке Паскаль, рассмотрены вопросы математического моделирования, описаны алгоритмические языки, процедуры и функции на языке Паскаль, модули в системе Турбо - Паскаль. Освещены основы компьютерной графики, в частности в данной системе.


Індекс рубрикатора НБУВ: З973-018.2Pascalя73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА656120 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Рамський Ю. С. 
Адміністрування комп'ютерних мереж і систем : навч. посіб. / Ю. С. Рамський, В. П. Олексюк, А. В. Балик. - Т. : Навч. кн. - Богдан, 2010. - 195 c. - Бібліогр.: 24 назв. - укp.

Проаналізовано особливості адміністрування однорангових комп'ютерних мереж і мереж з виділеними серверами. Подано теоретичні відомості про основні сервіси локальних мереж та інтернет. Описано конфігурування веб- та поштового сервера, а також сервера передачі файлів на основі OC Windows і OC Linux.


Індекс рубрикатора НБУВ: З970.31-018.41я73 + З973-018.41я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА736752 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Рамський Ю. С. 
Дистанційна підтримка наскрізного навчання комп'ютерному моделюванню майбутніх учителів фізики / Ю. С. Рамський, С. А. Хазіна // Наук. зап. Терноп. нац. пед. ун-ту ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка. - 2011. - Вип. 1. - С. 3-9. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Показано значущість і особливості впровадження у процес підготовки майбутніх учителів фізики наскрізного навчання комп'ютерного моделювання. Обгрунтовано доцільність використання навчально-методичних матеріалів створеного сайту "Комп'ютерне моделювання" як одного з ефективних сучасних засобів дистанційної підтримки навчальної діяльності з комп'ютерного моделювання студентів фізичних спеціальностей педагогічних університетів.

Показаны значимость и особенности внедрения в процесс подготовки будущих учителей физики сквозного обучения компьютерному моделированию. Обоснована целесообразность использования учебно-методических материалов созданного сайта "Компьютерное моделирование" как одного из эффективных современных средств дистанционной поддержки учебной деятельности по компьютерному моделированию студентов физических специальностей педагогических университетов.

The article shows the significance and peculiarities of introducing prevailing computer modelling training into the process of future teachers of physics learning. It substantiates the appropriateness of learning materials of the site 'Computer Modelling as one of the efficient up-to date tools for remote support of computer modelling learning activities of students of physics specialities of pedagogical universities.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.290 + В3 р(4УКР)3-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68937 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Рамський Ю. С. 
Формування інформаційної культури майбутніх вчителів математики : монографія / Ю. С. Рамський. - К. : Вид-во НПУ ім. М.П. Драгоманова, 2013. - 366 c. - Бібліогр.: с. 335-366 - укp.

Досліджено проблему формування інформаційної культури майбутніх вчителів математики. Розглянуто методологічні та філософські основи становлення та розвитку інформаційного суспільства, роль математики та тенденції розвитку математичної освіти в інформаційному суспільстві. Досліджено зміни в професійній діяльності вчителя в епоху інформатизації освіти. Наведено структуру та основні компоненти інформаційної культури вчителя математики, становлення та розцінок методичної системи навчання інформатики в школах і педагогічних університетах України. Описано концепцію та модель методичної системи формування інформаційної культури майбутніх вчителів математики. Розглянуто шляхи вдосконалення методичних систем навчання інформаційних дисциплін за умов широкого застосування сучасних засобів ІКТ.


Індекс рубрикатора НБУВ: В1 р21 р3-353

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА771893 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Рамський Ю. С. 
Логічні основи інформатики : [навч. посіб.] / Ю. С. Рамський. - Вид. 2-ге, доповн. - К. : НПУ ім. М.П. Драгоманова, 2013. - 295 c. - Бібліогр.: с. 292-295 - укp.

Розглянуто основні поняття логіки висловлень та логіки предикатів першого порядку, їх численні застосування до розв'язування задач інформатики: теорія комбінаційних схем і скінченних автоматів, автоматизація доведень, аналіз міркувань. Значну увагу приділено моделюванню знань - розглянуто логічні, продукційні та фреймові моделі, семантичні мережі, об'єктно-орієнтоване програмування. Розкрито поняття нечітких знань, можливості реалізації різних моделей засобами логіки предикатів першого порядку. Висвітлено питання вивідності (математичного доведення) у формальній теорії, несуперечності, повноти, розв'язності формальної теорії.


Індекс рубрикатора НБУВ: З970.5-018 я73-1 + З973-047.20 я73-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА770986 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Рамський Ю. 
Підвищення рівня фахової підготовки майбутніх учителів фізики у процесі навчання комп'ютерного моделювання / Ю. Рамський, С. Хазіна // Вища шк.. - 2009. - № 7. - С. 32-38. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Показано доцільність використання різних програмних засобів для навчання студентів основам комп'ютерного моделювання, яке є однією з досить потужних у пізнавальному аспекті технологій. Охарактеризовано можливості використання комп'ютерного моделювання для підвищенні рівня підготовки майбутніх учителів фізики. Розглянуто приклад розробки навчального проекту із застосуванням комп'ютерних моделей. Зазначено, що розробка студентами проектів сприятиме вдосконаленню їх навичок роботи з різними програмними середовищами, підвищенню рівня фахової підготовки майбутніх учителів фізики.

Показана целесообразность использования разных программных средств для обучения студентов основам компьютерного моделирования, которое является одной из достаточно мощных в познавательном аспекте технологий. Охарактеризованы возможности использования компьютерного моделирования для повышении уровня подготовки будущих учителей физики. Рассмотрен пример разработки учебного проекта с применением компьютерных моделей. Отмечено, что разработка студентами проектов будет способствовать совершенствованию их навыков работы с разными программными средами, повышению уровня профессиональной подготовки будущих учителей физики.

The potentialities of raising the level of professional training of would-be teachers of physics in the process of teaching the fundamentals of computer modeling by means of various programme media are being highlighted.


Індекс рубрикатора НБУВ: В3 р(4УКР)3-363

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23773 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Жалдак М. 
Формування системи інформатичних компетентностей майбутніх учителів інформатики у процесі навчання в педагогічному університеті / М. Жалдак, Ю. Рамський, М. Рафальська // Вища шк.. - 2009. - № 10. - С. 44-52. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Висвітлено зміст основних компонентів майбутніх учителів інформатики, з бурхливим розвитком якої як науки пов'язані зміни у шкільних курсах. За умов готовності до навчання інформатики у різних типах навчальних закладів вчитель має добирати зміст, педагогічно доцільне та виважене програмне забезпечення навчального процесу, застосовувати індивідуальний та диференційований підходи у процесі навчання, створювати сприятливі умови для формування інформативних компетентностей учнів. Розкрито зміст компонентів системи інформативних компетентностей вчителя інформатики, яку подано у таблиці, що доводить: формування компонентів системи інформативних компетентностей вчителя інформатики відбувається шляхом опанування змісту багатьох навчальних дисциплін.

Освещено содержание основных компонентов будущих учителей информатики, с бурным развитием которой как науки связаны изменения в школьных курсах. При условии готовности к обучению информатике в различных типах учебных заведений учитель должен подбирать содержание, педагогически целесообразное и взвешенное программное обеспечение учебного процесса, применять индивидуальный и дифференцированный подходы в процессе обучения, создавать благоприятные условия для формирования информативных компетентностей учащихся. Раскрыто содержание компонентов системы информативных компетентностей учителя информатики, что доказывает: формирование компонентов системы информативных компетентностей учителя информатики происходит путем освоения содержания многих учебных дисциплин.

Аre illuminated, the contents of the main components of the future teachers of informatics, with the rapid development of the science which involve changes in school courses. Subject to the willingness to learn computer science in different types of schools, the teacher should select the content, pedagogically appropriate and balanced software learning process, to apply individual and differentiated approach in the learning process and create favourable conditions for the formation of informational competences of students. The contents of system components informative competence of the teacher of informatics, which is presented in the table, which shows that the formation of system components informative competence of the teacher computer is by mastering the content of many academic disciplines.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.5 + З970 р3-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23773 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Рамський Ю. С. 
Методична система формування інформаційної культури майбутніх вчителів математики : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.02 / Ю. С. Рамський; Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К., 2013. - 56 c. - укp.

Вперше з позицій цілісного підходу розкрито зміст поняття "інформаційна культура вчителя математики". Визначено структуру інформаційної культури вчителя математики та її компоненти. Обгрунтовано концепцію, модель і компоненти методичної системи формування інформаційної культури майбутніх вчителів математики у процесі навчання окремих дисциплін інформатичного циклу (зокрема, логічних основ інформатики, методів обчислень, адміністрування комп'ютерних мереж і систем) за умов доцільного педагогічно виваженого використання інноваційних освітніх технологій, сучасних засобів ІКТ (зокрема, засобів штучного інтелекту), навчальних інформаційних середовищ, з урахуванням історичного досвіду становлення і розвитку методичних систем навчання інформатики та використання інформаційних та комунікаційних технологій у навчальному процесі у середній школі й вищому педагогічному навчальному закладі. Наведено окремі компоненти науково-методичного і дидактичного забезпечення процесу навчання та самонавчання. Розроблено для майбутніх вчителів математики структуру та зміст навчального курсу "Логічні основи інформатики", вивчення якого підвищує фундаментальність інформатичної освіти, сприяє, формуванню інформаційної культури студентів. Запропоновано ввести до курсу "Інформатика" розділ "Інтелектуалізація ЕОМ".


Індекс рубрикатора НБУВ: В1 р21 р3-353

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА398869 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Рамський Ю. С. 
Тестове оцінювання знань студентів / Ю. С. Рамський, О. В. Клочко // Вісн. Вінниц. політехн. ін-ту. - 2001. - № 5. - С. 97-102. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Наведено методичні вимоги до тестових завдань, які враховують індивідуальні рівні освіти студентів. Завдання містять тестові вимірювачі, задачі для тестування, тренування та контролю під час вивчення інформатики. Показано, що функція контролю знань ефективно реалізується у разі застосування інформаційних технологій навчання.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.284

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68690 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського